- Szczególnym wyzwaniem jest przejście obok Elektrociepłowni Żerań: pod ziemią kryje się pokaźna liczba sieci ciepłowniczych, parowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, gazowych i telekomunikacyjnych - przyznają Tramwaje Warszawskie.
Są tu również kolizje ze strategicznymi sieciami magistralnymi o dużych średnicach i wysokich ciśnieniach, wychodzących bezpośrednio z kotłów elektrociepłowni.
Projekty wstępne pozwolą nam m. in. na dokładniejsze rozpoznanie infrastruktury podziemnej, ograniczenie ilości ryzyk na etapie projektowym, poznanie dokładnych oczekiwań gestorów i zarządców infrastruktury, przygotowanie wstępnych rozwiązań dla usunięcia kolizji, a także doprecyzowanie rzeczywistego zakresu robót.
Przetarg ma przynieść informacje o rzeczywistych kosztach, z uwzględnieniem możliwości etapowania robót i przebudowy kolizji.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.