reklama

Warszawa: nocą remontują tę trasę. Zwężenia od Konotopy do Prymasa Tysiąclecia

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Krzysztof Nalewajko/GDDKiA

Warszawa: nocą remontują tę trasę. Zwężenia od Konotopy do Prymasa Tysiąclecia - Zdjęcie główne

Warszawa: nocne remonty trasy S8. Zwężenia od Konotopy do Prymasa Tysiąclecia | foto Krzysztof Nalewajko/GDDKiA

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości WarszawaW nocy z poniedziałku na wtorek 15 lipca, drogowcy ruszają z wymianą nawierzchni na trasie S8 między węzłami Warszawa Zachód a Alejami Prymasa Tysiąclecia. Roboty będą prowadzone wyłącznie nocami. Prace rozpoczną się z opóźnieniem z powodu złej pogody.
reklama

Remont nawierzchni jednej z kluczowych tras w Warszawie - drodze ekspresowej S8 - rozpoczyna się z opóźnieniem. Początkowo planowane na początek lipca prace startują dopiero w nocy z 14 na 15 lipca. Powodem przesunięcia były prognozowane, intensywne opady deszczu.

Roboty obejmą fragment S8 od węzła Warszawa Zachód (skrzyżowanie z DK92) do skrzyżowania z Alejami Prymasa Tysiąclecia. Prace ruszą na jezdni prowadzącej w kierunku Białegostoku.

Jak zapowiada Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, remont ma zakończyć się na przełomie lipca i sierpnia. W kolejnym etapie drogowcy przeniosą się na jezdnię w stronę Poznania.

reklama

Nocne roboty na S8 - zwężenia i ograniczenia

Prace prowadzone będą wyłącznie nocami – od godziny 20:00 do 7:00 rano. Dla kierowców oznacza to zmniejszenie liczby dostępnych pasów. W ramach pierwszego etapu:

  • Zamknięte zostaną pas awaryjny, lewy i część środkowego.
  • Ruch zostanie poprowadzony dwoma pasami w kierunku Białegostoku.
  • Roboty będą realizowane odcinkami o długości około 1 kilometra.
Po zakończeniu robót na w kierunku Białegostoku, prace przeniosą się na jezdnię w stronę Poznania. Dokładny harmonogram kolejnego etapu zostanie ogłoszony później.

Remont po 14 latach

Odcinek drogi S8 między Konotopą a Prymasa Tysiąclecia oddano do ruchu w styczniu 2011 roku. Obecnie to jeden z najbardziej obciążonych ruchem fragmentów sieci drogowej w Polsce – codziennie przejeżdża tamtędy od 105 do 125 tysięcy pojazdów, w tym nawet 13 tysięcy ciężarówek. GDDKiA podkreśla, że wymiana warstwy ścieralnej jest niezbędnym zabiegiem utrzymaniowym, mającym na celu przedłużenie trwałości nawierzchni.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo