reklama

Pokaż co pisałeś na Facebooku, bo inaczej nie wjedziesz do USA

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: ASPhotohrapy/Pixabay

Pokaż co pisałeś na Facebooku, bo inaczej nie wjedziesz do USA - Zdjęcie główne

Pokaż co pisałeś na Facebooku, bo inaczej nie wjedziesz do USA | foto ASPhotohrapy/Pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości WarszawaZe skutkiem natychmiastowym, wszystkie osoby, ubiegające się o wizę nieimigracyjną w celu podjęcia nauki w Stanach Zjednoczonych, udziału w programie wymiany akademickiej, naukowej lub kulturalnej muszą zmienić ustawienia prywatności swoich kont w mediach społecznościowych na publiczne - zakomunikowała dziś ambasada USA.
reklama

- Ze skutkiem natychmiastowym wszystkie osoby ubiegające się o wizę nieimigracyjną w celu podjęcia nauki w Stanach Zjednoczonych w ramach akademickiego programu studiów (wiza F), jak i nieakademickiego kursu kształcenia (wiza M), a także osoby aplikujące o wizę nieimigracyjną w związku z udziałem w zatwierdzonym przez rząd USA programie wymiany akademickiej, naukowej lub kulturalnej (wiza J) – powinny zmienić ustawienia prywatności swoich kont w mediach społecznościowych na publiczne - zakomunikowała dziś amerykańska ambasada w Warszawie.

Po co? Ma to na celu ułatwienie procedur weryfikacyjnych niezbędnych do potwierdzenia tożsamości i oceny dopuszczalności wjazdu do Stanów Zjednoczonych zgodnie z przepisami prawa USA - tłumaczą Amerykanie.

Pokaż co pisałeś na Facebooku, bo inaczej nie wjedziesz do USA

reklama

Reakcja w społecznościówkach? Najcześciej - szok i niedowierzanie, przynajmniej na X/Twitterze. W odpowiedzi na głosy oburzenia zdarzają się też dość ironiczne wpisy.

Tymczasem amerykańscy dyplomaci przypominają, że Stany Zjednoczone już od 2019 roku wymagają od osób ubiegających się o wizę, zarówno imigracyjną, jak i nieimigracyjną, podania informacji w formularzach wizowych, które umożliwią zidentyfikowanie ich w mediach społecznościowych. - W szczególności konieczne jest wskazanie w formularzu DS-160 nazw użytkownika (tzw. handles) ze wszystkich platform społecznościowych używanych w ciągu ostatnich pięciu lat.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo